GebelikGebelik Sonrası Egzersizler

Doğumdan iki gün sonra

Sırt üstü yere uzanın. Tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün. Kollarınızı doğru uzatın. Bel sabit olacak şekilde kasıkları yukarı doğru sıkıştırın. Bu pozisyonda 8-10 saniye kalın.

Sırt üstü yere uzanın. Tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi bükün. Kollarınızı doğru uzatın. Dizleri göğüse doğru yakınlaştırmaya çalışın. Bu pozisyonda nefesinizi tutarak 8-10 saniye kadar kalın

Bir önceki egzersiz gibi dizlerinizi göğüslere yaklaştırırken aynı anda başınızı öne doğru kaldırın. Bu şekilde göğüs kaslarının da çalışmasını sağlamış olursunuz

Sırt üstü yere uzanın. Tabanlarınız yere değecek şekilde dizlerinizi büyük. Kollarınızı doğru uzatarak başınızı dizlere doğru getirmeye çalışın. 8-10 saniye kadar bu pozisyonda kalın.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın

Kapalı
Başa dön tuşu
Call Now ButtonBizi Arayın
Kapalı
Kapalı